Friss hírek

Váradi Laci műhelyében halad a Levente építése. A szárny főtartói elkészültek és már elkelzdődött a bordák beépítése is. A szárny geometriai bonyolultsága miatt, a két fél darab gyártása párhuzamosan folyik, a speciálisan erre a célra tervezett és készített sablonban. Ha valaki Atkáron jár feltétlenül nézzen be a műhelybe mert sok érdekes műszaki megoldást láthat, ami csak a korabeli faszerkezetű építésre jellemző.

Az építés fázisairól készült fotók folyamatosan kerülnek feltöltésre a galéria "Old Timer Váradi" albumába.

   
 

 

 

A"modellező szakkörben" is van újdonság. Szabó Peti csapata készíti a legújabb MD-500 modellt. Jó nagy darab lesz, MÉM RSZ köntösben. Az első repülések biztatóak, de még sok beszabályzás, finomítás hátra van. Reméljük a Május 24.-ére tervezett "Multiplex" találkozóra a hajtás és az elektronika hangolását be tudják fejezni.

 
       
 
 
       

Összetoltuk a Nimbust. Nyomban ki is lett próbálva az Atkári gyepen. A pálya minősége kifogástalan, és semmi gond nem volt a le- és felszállásokkal. Józsi  aggregátora is jelesre vizsgázott a 450 méteres csőrlésekkel. Kicsit agresszívabb technikával és gyenge szembeszélben az 500 méter feletti lekapcsolási magasság sem elképzelhetetlen. A reptér körüli "ügyeletes" termikek viszont már ebből a magasságból is kényelmesen megfoghatóak. Például a Ka 6-al 600 méter teljesen mindennapi. :)