Viszlát Oszkár!

Bevégeztetett. 2009 Május 1.-én végleg megállt a 19880867 gyári számú, HA-SEO lajstromjelű,  PZL-104 Wilga 35A motorja.
 
 
 
Annyira, hogy már egyetlen "50 órást" sem kell Opitz Karcsinak megütnie rajta. Sajnos.
 
A gép gyári kibocsátása után került Pipishegyre a Mátravidéki Szénbányák Repülőklubhoz (a Repülőklub Gyöngyös elődje) és az utolsó percig szolgálta a helyi sportrepülést. A balesetben szerencsére senki nem sérült meg komolyabban, csak Oszkár. Ő viszont halálosan.
 

 

 

A boldog békeidők, amikor még "hemzsegtek" a motoros gépek a hegyen

A műszak tiszteleg!

 

Az MHSZ megszűnésével elapadt központi források, súlyos helyzetet teremtettek a repülőklubok napi működését illetően. Ez alól a Gyöngyösi egyesület sem volt kivétel. Az egyre csökkenő ráfordítások a technika üzembentartását is sokkal  nehzebbé tették. Gyetus (Gyetvai Attila - klub elnök, rg. szerelő és vontató pilóta) távozásával, pedig kézről kézre adtuk (jogosítással rendelkező szerelők) az üzemeltetést. Amit lehetett, megtettünk érte. Eddig tartott.   Szomorú , hogy így végződött.......
 
Oszkár balesetével lezárult egy korszak Pipishegyen. A közeljövőben nem várható, hogy lesz állandó motoros gép Gyöngyösön, ami igen leszűkíti a lehetőségeket. Gondolok itt a vitorlázó repülőkre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A vég 
 
A gépen valaha is dolgozó szerelők, mérnökök nevében
 
Kiss Gyula